|
PIGS ^@^ Uczciwość i sprawiedliwość ponad wszystko !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Ninho
Odyniec-Mistrz
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z lasu
|
Wysłany: Sob 10:49, 22 Mar 2008 Temat postu: Nowy klient - woda |
|
|
Ściągnąłem nowego klienta (1.6.0 RC1). Jest szybszy, prędzej startuje, szybciej zmieniają się mapy. Ale to co zrobiło na mnie wrażenie to shader wody. Teraz odbicie w wodzie faluje! Niesamowicie zwiększa to realizm. Zrobiłem fotki we wszystkich ustawieniach shadera ale nie robią one wrażenia - jeśli woda się nie rusza to obrazek wygląda wręcz gorzej niż obecny widok
To jest ustawienie shader=0 czyli takie jak obecnie (brak shadera)
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest ustawienie shader=1 czyli takie "pośrednie"
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widzicie pogorszył się widok cienia pod mostem ale to może być efekt spowodowany tym, że moja NVidia nie obsługuje jednak pewnych funkcji
To jest ustawienie shader=2 czyli najlepsze - dopiero w tym ustawieniu włącza sie falowanie wody
[link widoczny dla zalogowanych]
No i oczywiście "nie ma róży bez ognia" - włączenie tych shaderów zmniejsza liczbę FPS co widać na obrazkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|