Autor Wiadomość
Furr
PostWysłany: Śro 15:20, 23 Mar 2011    Temat postu:

Devnul napisał:
New random day, "Day of reduced respawns".
New random day, "Day of the summoners".
New random day, "Day of the stronger animals and monsters".

Wiecie kochani jak te dni działają?


pierwszy: redukuje czas respawnu o 10% (?) [chim zamiast 30 ma 20]
drugi: summon exp x2
trzeci: A/D kreatur ma + ~12-15% (podnosi to expienie)
El Ninho
PostWysłany: Pon 15:33, 21 Mar 2011    Temat postu:

Devnul napisał:
New random day, "Day of reduced respawns".
New random day, "Day of the summoners".
New random day, "Day of the stronger animals and monsters".

Wiecie kochani jak te dni działają?
Nie wiem i nic sie dowiedziec nie mogłem bo oficjalne forum wita mnie takim komunikatem:
Cytat:
Warning: require_once(GALLERY_LIBSlib_imagelisting.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/radu/www/forum/hooks/boardIndexGalleryImages_f83bdfa062bbabb82b5e4c582939343e.php on line 34

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'GALLERY_LIBSlib_imagelisting.php' (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php:/home/radu/www/forum/ips_kernel/') in /home/radu/www/forum/hooks/boardIndexGalleryImages_f83bdfa062bbabb82b5e4c582939343e.php on line 34
Sad
Devnul
PostWysłany: Pon 8:50, 21 Mar 2011    Temat postu:

New random day, "Day of reduced respawns".
New random day, "Day of the summoners".
New random day, "Day of the stronger animals and monsters".

Wiecie kochani jak te dni działają?
Devnul
PostWysłany: Sob 21:15, 02 Sty 2010    Temat postu:

dkacor napisał:
haidir quest daje 40k def i 40k att
coordy mobkow sa te w jakich ja je znalazlem nie znam respawnow

-haidir WS (379,312) gadamy z nim kaze ubic szczury
1.WS 192,622 use na kratke sciekowa (ukryta w krzakach)
trzeba zabic 4x rat po kazdym pojawi sie napis "one rat gone" na koncu mamy przycisk ok klikamy ja szczury znajszlem (133/329)UWAGA zaopatrzyc sie w he/sr scieki zabijaja.
wracamy do haidira i zas gadamy(po kazdym mobku sie wraca)
2.DP 2xjelenie (113,305 212,348)
3.MM 1x white rabbit (345,247)
4.DP CRYSTAL CAVE 3x imp (109,75 56,32 156,94)
5.NC CAVE(wejscie 179,39) 2x black bear (47,176 94,142)
6.PV 1x feran (101,221) szukac na polnocy tam ma byc sjakis


Mały update, ja swojego Ferana szukałem (łącznie) kilka godzin. Okazało się bowiem, że był w Melinis w mieście (265,165). Tak więc jak wymordujecie wszystkie w PV i nic, to sugeruję zajrzeć do Melinis City.
DrFaust
PostWysłany: Pią 21:11, 01 Sty 2010    Temat postu:

dkacor napisał:
Lord Luxin quest daje a/d eng exp ale nie wiem ile bo nie wyzerowalem sesji:p

Lord Luxin WS 39,711 gadamy z nim

cza miec 5 wooden staffow do odepchania kanalow oraz he sr sciaki sa trujace

201,636 klikamy use na kratke sciekowa schowana w krzakach

1.363,270 use witch patyk zapchany kanal pokaze sie "Great, you used the staff to unclog the drain.. But the staff broke kanal odepchany idziem do next
2.355,317 to samo use...
3.301,358 ...
4.238,224 ...
5.193,264...

wracamy do lorda dostajemy expik


10 000 Attack
10 000 Defense
3 000 Engineering
DrFaust
PostWysłany: Pią 20:29, 01 Sty 2010    Temat postu:

dkacor napisał:
vaesuna quest dostajemy 20k rangin

vaesuna WS(302,319) gadamy z nia daje liste npc ktore mamy odnalezc
nie trzeba wracac po kazdym znalezionym npc do vaesy kolejnosc nie ma znaczenia

1.Drial- PL biblioteka(199,106)
2.Aleister- PL magic shop (198,258)wchodzimy i za 2 drzwiami siedzi npc
3.Avyia- PL 247,151
4.Xaquelina- PL 186,56 na statku
5.Kane- DP 358,363 (use na kamyk pod sterem i w srodku bedzie)
6.Astra- DP 307,235 (w srodku domku)
7.Isabella- DP 341,38
8.Moonflower- TG Zarin Temple 323,60 (use na jeden z kamykow, w srodku czeka na nas npc 25,111)
9.Silvars- TG mag school 28,238 coordy to mapka nr3 na blodowej mapie
10.Donegel- TG mag school 107,307 (mapka nr7 na blod mapie)
11.Hawkins- NC 86,107
12.Kahlen- MM swiatynia 151,356 wlazimy do srodka
13.Lasud- IP 64,136

wracamy do Vaesury dostajemy expik


Generalnie dzięki za świetny opis, ale brakuje jednego NPCa:
Adnama WS 611,708
dkacor
PostWysłany: Śro 22:08, 30 Gru 2009    Temat postu:

Lord Luxin quest daje a/d eng exp ale nie wiem ile bo nie wyzerowalem sesji:p

Lord Luxin WS 39,711 gadamy z nim

cza miec 5 wooden staffow do odepchania kanalow oraz he sr sciaki sa trujace

201,636 klikamy use na kratke sciekowa schowana w krzakach

1.363,270 use witch patyk zapchany kanal pokaze sie "Great, you used the staff to unclog the drain.. But the staff broke kanal odepchany idziem do next
2.355,317 to samo use...
3.301,358 ...
4.238,224 ...
5.193,264...

wracamy do lorda dostajemy expik
dkacor
PostWysłany: Śro 21:09, 30 Gru 2009    Temat postu:

vaesuna quest dostajemy 20k rangin

vaesuna WS(302,319) gadamy z nia daje liste npc ktore mamy odnalezc
nie trzeba wracac po kazdym znalezionym npc do vaesy kolejnosc nie ma znaczenia

1.Drial- PL biblioteka(199,106)
2.Aleister- PL magic shop (198,258)wchodzimy i za 2 drzwiami siedzi npc
3.Avyia- PL 247,151
4.Xaquelina- PL 186,56 na statku
5.Kane- DP 358,363 (use na kamyk pod sterem i w srodku bedzie)
6.Astra- DP 307,235 (w srodku domku)
7.Isabella- DP 341,38
8.Moonflower- TG Zarin Temple 323,60 (use na jeden z kamykow, w srodku czeka na nas npc 25,111)
9.Silvars- TG mag school 28,238 coordy to mapka nr3 na blodowej mapie
10.Donegel- TG mag school 107,307 (mapka nr7 na blod mapie)
11.Hawkins- NC 86,107
12.Kahlen- MM swiatynia 151,356 wlazimy do srodka
13.Lasud- IP 64,136

wracamy do Vaesury dostajemy expik
dkacor
PostWysłany: Śro 20:54, 30 Gru 2009    Temat postu:

haidir quest daje 40k def i 40k att
coordy mobkow sa te w jakich ja je znalazlem nie znam respawnow

-haidir WS (379,312) gadamy z nim kaze ubic szczury
1.WS 192,622 use na kratke sciekowa (ukryta w krzakach)
trzeba zabic 4x rat po kazdym pojawi sie napis "one rat gone" na koncu mamy przycisk ok klikamy ja szczury znajszlem (133/329)UWAGA zaopatrzyc sie w he/sr scieki zabijaja.
wracamy do haidira i zas gadamy(po kazdym mobku sie wraca)
2.DP 2xjelenie (113,305 212,348)
3.MM 1x white rabbit (345,247)
4.DP CRYSTAL CAVE 3x imp (109,75 56,32 156,94)
5.NC CAVE(wejscie 179,39) 2x black bear (47,176 94,142)
6.PV 1x feran (101,221) szukac na polnocy tam ma byc sjakis
Devnul
PostWysłany: Nie 12:53, 27 Gru 2009    Temat postu:

Dzięki za opisy moi drodzy! Muszę się wreszcie zabrać za robienie tych questów. Dzięki wam nie będzie to trudne Wesoly
shaolin
PostWysłany: Śro 22:25, 23 Gru 2009    Temat postu: 2 quesciki na raz :)

A więc postaram sie krotko.... i zrozumiale dla kazdego

Te questy mozna zrobic "razem" zeby za duzo nie biegac, pare miejsc bedzie blisko siebie.

Rozpoczynamy od : questa na engineering
1) Idziemy do Desert Pines (246\65) i rozmawiamy z Bertanem

2) Idziemy do TG Magic School Garden (w srodku trzeba dojsc do ogrodow (115\109) i zrobic "look" na drzewo po srodku (wyswietli sie informacja "This tree seems like a good location for a relay.")

3) Idziemy na c2 do South Redmoon (najlepiej przez tele rooms, bo zaraz obok jest punkt do questu) trzeba znalezc wieze (153\162) wejsc na nia i zrobic "look" na podloge "This tower looks pretty remote and unused, a relay would be great here."

4) Następnie idziemy po drugiego questa (harvesting quest) [jesli ktos nie chce go robic : patrz punkt 7.
Npc Yinta znajduje sie w Palon vertas (313\65)- jest w domku

5) po rozmowie idziemy do Aeth Aeflan , udajemy sie na polnoc mapy (206\369) jest tam wodospad, a za nim wejscie do jaskini. Wchodzimy do niej i udajemy sie w punkt (25\143) obok rose quartzu jest ore, robimy "look" na ore.

6)Następnie udajemy sie do North Redmoon (wulkan ze smokiem) NALEZY WZIAC ZE SOBA 1 GC ORAZ DISS RINGI!!! Nigdy nie wiadomo gdzie jest smok Jezyk a trzeba pojsc na jego wysepke a dokladniej (116\317) i robimy "LOOK" na ore tam polozone.

7)Teraz idziemy do Idaloran (TUTAJ JEST CIAG DALSZY 1 QUESTU oraz dokonczenie 2)
1. Quest (eng) : W Ida punkt (686\76) na gorce robimy "look" na drzewko (koniec 1 questu)
2. Quest (harv) : w Ida udajemy sie do jaskini ogrow od strony polnocnej (wejscie po linie) i w jaskini idziemy do punktu (25\290) UWAGA !! TO JEST PK ARENA !! Szybko klikamy na ore i uciekamy Jezyk Łatwa strategia .

Wracamy do NPC : PV (313\65) oraz DP (246\65)

**Otrzymujemy 50k exp do harvestu oraz 20k exp do eng.**

Mysle, ze quest nie zajmie wam duzo czasu. Mniej niz godzinka i oba sa zrobione Wesoly Zycze powodzenia !!
Calham
PostWysłany: Czw 7:29, 23 Lip 2009    Temat postu:

Nieco drogo Wesoly ja akurat wszystko robiłam i zbierałam sama, więc jakoś poszło.
Devnul
PostWysłany: Czw 7:17, 23 Lip 2009    Temat postu:

Calham napisał:
A oto opis kolejnego questa.Tym razem postaram się krótko i treściwie ............. 10. wrócić do Quello po nagrodę czyli 20k magic, and 10k alch, craft and manu experience


Dzięki Cal za opis, przydałoby się 20k do magic ale kurcze drogo wygląda ten quest (ingi).
Calham
PostWysłany: Śro 21:02, 22 Lip 2009    Temat postu:

A oto opis kolejnego questa.Tym razem postaram się krótko i treściwie Wesoly

"Orchan Translation"
Tak więc musimy:
1.Pgdadać z Quello w Wizadrds passage w Trasian(153,88 )]
2.Pogadac z Aurora w Magic School wTG (lewe schody do góry i następnie 2 drzwi po lewej.
3. wziąć ze storka empty vial i udać się do PV Magic School (43,364) drzwi na wprost, potem pierwsze na lewo (Potion Classroom) przejść do końca klasy i w boczne drzwi, w storage zaraz za drzwiami odwracamy sie w lewo, na półce stoją potki, interesują nas te zielone, kilkamy "use with" vialem na drugą od prawej
4. wrócić do Aurory i pogadać
5. udać się do Christiny w tawernie WS (589,151) i pogadać
6.wziąć ze storka 13k gc (przy okazji można już sobie ze stroka wyjąć rzeczy - patrz pkt 7) i powędrować do Kalany DP (225,350)
7. wrócić do Christiny, dać jej 3 fe, 3 we, 2 plastry miodu i 150 gc
8.iść do Aurory, ona z kolei zażyczy sobie: 4k cotton, 2k thread,40 needle, 50 mana potion, 50 minor healing potion, 30 srs, 30 br, 125 he, 40 empty vials, 20 mercury, 90 poison antidote, - oczywiście te rzeczy muszą po prostu być w naszym stroku
9. iść do Yinta w PV (313,65) i pogadać
10. wrócić do Quello po nagrodę czyli 20k magic, and 10k alch, craft and manu experience
Devnul
PostWysłany: Wto 7:17, 21 Lip 2009    Temat postu:

Jak miałeś już napis o szczurze i goblinie to idź na kolejnego moba (puma). Nie wiem czy jest coś takiego jak odświeżenie questa, ale domyślam się, że nie Jezyk

Proponuję byś spróbował ubić pumę w WS (trzeba się naszukać, pod coordami mamy jej spawna). Jeśli będzie kolejny napis to wiesz, że masz ubijać do końca moby a nie zaczynać od początku.

Ja robiłem tego questa na jednym tchu, zajęło mi to z 1,5h.
Vam_pirekhV
PostWysłany: Wto 0:05, 21 Lip 2009    Temat postu:

Dev opis nie bardzo jasny!!!
2gie podejscie do kwesty, bije szczury juz chyba ze 250 bedzie i nima zadnego napisu, za pierwszym razem znudzilo mi sie i mialem w naralik goba z napisem i szczur tez na ip opisany znalazl sie, ale skoro pisales, ze wsio po kolejarsku to wrocilem do magic skull odswierzylem kweste i szczury ganiam i lipa
Calham
PostWysłany: Pon 22:52, 20 Lip 2009    Temat postu:

Opis questa dla Osolda

Quest bierzemy od Osold, który siedzi w Port Anitora (254,185). Ten przemiły pan sugeruje, aby o tym czego od nas chce rozpytac w Portland a więc idziemy tam na cordy (95,56) i rozmawiamy z NPC w domku, następnie nasza wędrówka prowadzi nas do EV (186,70) tam musimy wykonac "use" na butelce pływającej w wodzie - do tej części quest był ciekawy, dość łatwy i wprawiał w fajny klimacik, no a potem zaczęły się podpowiedzi typu: "znajdź słonecznik otoczony trzema skałkami" bez najmniejszej wskazówki co do chociaż kontynentu. Tak więc magicznym sposobem domyślamy się, że to chodzi właśnie o Irinveron (455,639) gdzie musimy wykonać "use" na slonecznik i tu kolejna cudna wskazówka "znajdź panią otoczoną kwiatami", większość akurat dobrze kojarzy kwiaty z PV więc na upartego da się to odgadnąć, idziemy na cordy (172,141) i robimy "use" na posag a tu cytuję: "You touch the statue and find an inscription: To find the scroll, you must find the grave with the rose.." Znowu domyślamy się, ze to chodzi o Glacmor (34,183) i robimy "use" na nagrobek, o a cóż to: "You touch the grave and find an inscription: The scroll is burried under the bush by the statues." Głupi by się nie domyślił, ze tu chodzi o PV (167,262) "use" na krzaku - You examine the bush and try digging under it. However, the soil appears to be impenetrable. Teraz każdy już wie, że tam gdzie rosną krzaki ziemia jest tak twarda, ze trzeba użyć na nią kilofa (use with) oczywiście tekst pojawi się ten sam ale my już wiemy, ze quest drgnął do przodu, możemy zatem wrócić do Osolda na Port Anitora (254,185) i spokojnie z nim pogadać. Teraz musimy odnaleźć niejaką Shantir (starzy wyjadacze wiedzą przecież, że jest ona w Magic Shop w Glacmor (301,48 ) pogadamy z nią, a ona zażyczy sobie Serpent Stona, nic prostszego, każdy przecież je kitra po kieszeniach. Kiedy damy jej serpent stona, ona robi czary mary i można już wrócić pod nasz ukochany krzak na PV (167, 262) i pod nim pokopać (dla pewności lepiej kilofem). W kocu zadowoleni po ciężkiej pracy wracamy do Osolda na Port Anitora i odbieramy nagrodę, a jest nią:
20000 Attack, 10000 Defense and 15000 Ranging experience.

Quest nie jest może wyjątkowo trudny pod względem wykonania (można zrobić na niskich levelach), ani super kosztowny ale wskazówki są tak genialne, ze nie wiem czy osoba pisząca tego questa sama umiałaby go zrobić.
Questa wykonałam dzięki pomocy Yionraya i takiego jeszcze jednego kolegi, którego nie wiem czy mogę wymienić. Diny w kazdym razie.

Ps. Wiem, ze moje opisy są zawsze za długie Jezyk nie musicie mi tego wypominać Jezyk
Devnul
PostWysłany: Sob 16:33, 18 Lip 2009    Temat postu:

Opis questa dla Wimmip

Zaczynamy w TG Magic School.Idziemy schodami po prawej. Idziemy do końca korytarza i wchodzimy do gównej sali (meeting hall) i kierujemy się na wschód drzwiami.
Idziemy na sam koniec korytarza i wchodzimy drzwiami po prawej do animal studdy room.
Podchodzimy do krat i klikamy na zamek, powinnismy sie przenieść na drugą stronę.
Podchodzimy do Wimmip i gadamy.

Moby które mamy zabić:
1.Szczur-Rat Cave w IP
2.Goblin-Naralik
3.Puma-WS(439,676)
4.Ogr-Blacksmith w PV
5.Cyclop w EP(72,166)
PO ZABICIU MOBA POJAWIA SIĘ NAPIS:
Excellent, you killed the evil rat for Wimmip!
I tak dalej ....

UWAGA! Kolejność zabijanych mobów ma znaczenie!

Wracamy do Wimmip i odbieramy nagrode exp 35k do a/d i 10k do ranging (jeszcze coś do summoningu).
Devnul
PostWysłany: Wto 8:24, 30 Cze 2009    Temat postu:

A może ktoś w trakcie harvienia miałby ochotę opisać nowe questy? Co w nich jest do zrobienia, jaka nagroda itp? Ja z chęcią poczytam Mruga


EDIT: Widzę nikt się nie pali Smutny no dobra. A co z ostatnim update? Podobno wzmocnione zostały smoki itp:.
El Ninho
PostWysłany: Śro 2:11, 24 Cze 2009    Temat postu:

Jestem ZA! Że też ja nie wpadłem na taki fajny pomysł...
Devnul
PostWysłany: Wto 7:42, 23 Cze 2009    Temat postu: Nowości - Update i nie tylko.

Słuchajcie, często w grze ktoś pojawia się po długiej nieobecności i pyta co nowego. A co sądzicie na wątek w którym można by dodawać nowinki? Napewno znajdą się na to chętne świnki. Nie każdy wchodzi na oficjalne forum, nie każdy zna angielski itp. A poza tym szybkie przeczytanie tego wątka od czasu naszej ostatniej wizyty w grze i wiemy co w trawie piszczy.

Dla przykładku może ja zacznę ciekawostką. Otóż wczoraj podczas polowania zauważyłem, że "brown rabbit" oprócz standardowego dropu (kość, skóra, mięso) rzuca też czasem złoto. Tak, złoto! Zwykły królik Wesoly
Sumy, różnie od 1 do 6 gc mi się zdarzyło.


Tak więc jeśli uważacie ten wątek za beznadziejny, to proszę Dusię o kasacje. Oczywiście wpisywać proponuję nie tylko translacje z oficjalnego forum ale i nasze spostrzeżenia czy ciekawostki. Dzięki temu gdy po raz N'ty będę wracać do gry wystarczy, że mnie odeślecie do tego wątka Mruga

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group